»Vesel sem, da sem lahko delal z najboljšimi slovenskimi igralci. Super je bilo snemati na Obali, kjer smo bili tudi nastanjeni, tako da smo se kot ekipa še bolj povezali. Režiser Peter Bratuša nas je odlično vodil in upam si trditi, da nas naslednjo jesen čaka nov filmski hit.«
»V tem času sva dostikrat poskušala najti skupni projekt, pa se nekako ni sestavilo. Vedno pa sem vedel, da če bova sodelovala, mi ne bo treba skrbeti, ali je vloga prava zame. Imava to osnovno zaupanje in spoštovanje. To nama je dala Babica in to ostane za vedno. In verjamem, da bo to nadaljevala tudi Gaja in njen svet.«
»V vlogi je spektakularno smešen – naj bo to zaradi izjemne natančnosti podajanja komičnih poudarkov, ki je pri tako mladem igralcu resnično impresivna, naj bo to zaradi skoraj 'Jim Carreyjevske' gestikulacije in okončinskega opletanja ali pa zaradi čudovito bizarne dikcije, ki še dodatno začini že tako zelo dobro izdelan lik. Matej Zemljič vsak trenutek na odru ve, kako pričakovanja gledalca hkrati izpolniti, hkrati pa postaviti na glavo. V tej vlogi resnično ni šlo prav nič narobe.«
»V režiji Realistov vidno uživa in igralci ter gledalci skupaj z njo – vsak prizor je precizno peljan, atmosfera predstave se spretno giblje med realizmom, absurdom, celo grotesko, z minimalnimi sredstvi skozi spretno režiserkino odrsko postavitev vsem dobro znana forma kabareta zaživi v novi luči.«
»V slovenskem gledališču je družbena kritika vse prevečkrat omejena na resnobno podajanje fatalističnih podatkov z atmosfero konca sveta; Realisti pa se jemljejo ravno prav resno, da so kljub ostrim bodicam v prvi vrsti še vedno predvsem smešna, v vseh pogledih nadrealistično izvirna slovenska komedija.«
»Intenzivni nastop, ki najde ravnotežje med nasiljem in ranljivostjo, kar gledalcu daje občutek negotovosti prihodnjih dejanj lika, ter za prikaz notranjega sveta emocij z izjemno subtilnostjo.«